Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Polityka zwrotów i reklamacji

Polityka zwrotów i reklamacji

W sklepie mlecznekrowki.pl, którego właścicielem jest Candy Pixel Sp. z o.o. dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z zakupu krówek reklamowych oraz innych personalizowanych słodyczy. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji, zgodne z obowiązującym prawem konsumenckim i naszym regulaminem.

Zwroty – informacje dla konsumentów

Masz prawo do zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym mlecznekrowki.pl w terminie 14 dni od daty ich otrzymania, bez podania przyczyny. Zwrotowi podlegają produkty niepersonalizowane.

Brak możliwości zwrotu produktów personalizowanych

Produkty personalizowane, takie jak krówki z nadrukiem logo lub dedykowane grafiki na zamówienie, są wykonywane według indywidualnych wytycznych klienta. Z tego powodu – zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta – nie podlegają one zwrotowi.

Informacja o braku możliwości zwrotu produktów personalizowanych jest jasno komunikowana na stronie produktu oraz w regulaminie sklepu.

Artykuł 38 ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827, ze zm.) określa wyjątki od prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.

Oznacza to, że w pewnych przypadkach konsument nie ma prawa zwrotu towaru w ciągu 14 dni, nawet jeśli zakupu dokonał online.

Przykład zastosowania:
*przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
👉 np. krówki z imieniem, zdjęciem, logo firmy.
*umowa dotyczy dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli rozpoczęto ich spełnianie za wyraźną zgodą konsumenta
*konsument wyraźnie zażądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji

Jak zwrócić produkt?

  1. Upewnij się, że produkt nie był personalizowany i nie nosi śladów użytkowania.
  2. Skontaktuj się z nami mailowo: biuro@candypixel.pl – wpisz „Zwrot” w temacie wiadomości w celu otrzymania etykiety na paczkę zwrotną
  3. Odeślij produkt na nasz adres: sklep mlecznekrowki.pl
    Candy Pixel Sp. z o.o.
    ul. Peryferyjna 17
    43-150 Bieruń

Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy środki najszybciej jak to możliwe, zazwyczaj w 48h, najpóźniej w ciągu maksymalnie 14 dni.

Reklamacje – jak zgłosić problem?

Jeśli produkt, który otrzymałeś, jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem – zgłoś reklamację, a my szybko rozwiążemy problem.

Procedura reklamacyjna

  1. Skontaktuj się z nami:
  2. W wiadomości opisz szczegóły reklamacji – podaj numer zamówienia i dołącz zdjęcia, jeśli to możliwe.
  3. Poczekaj na naszą odpowiedź – zwykle odpowiadamy natychmiast , najpóźniej w ciągu 1–2 dni roboczych.

Możliwe rozwiązania reklamacji:

  • wymiana produktu na nowy,
  • naprawa uszkodzonego towaru,
  • zwrot pieniędzy,
  • lub inna forma rekompensaty, uzgodniona z klientem.

Adres do wysyłki reklamacji:

sklep mlecznekrowki.pl

Candy Pixel Sp. z o.o.
ul. Peryferyjna 17
43-150 Bieruń
Tel: 789 605 349

Masz pytania?

Jeśli masz dodatkowe pytania – napisz do nas na adres biuro@candypixel.pl. Jesteśmy tu, by pomóc!

Twój komfort i zadowolenie z zakupu krówek reklamowych to nasz priorytet.

© 2025 Candy Pixel Sp. z o.o. właściciel sklepu internetowego mlecznekrowki.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone